Wist je dat ...


… ik maar 15 jaar was toen ik mijn boek schreef en uitbracht?
… ik mijn eerste muts breide 25 juni 2016? En dat ik dus 1 jaar later bezig was aan mijn boek?
…mijn eerste haakwerk 12 april 2017 klaar was en dat ik dus op dit moment nog geen jaar kan haken? Straf als ik er zelf over nadenk!
… er super handige instructies bij mijn boek bijzitten in de vorm van filmpjes?
 … ik nog nooit een site had gemaakt en niet wist hoe ik eraan moest beginnen?
… ik mega trots ben op mijn allereerste boek en allereerste site?
… ik alles zelf heb gedaan van lay-outen tot het bedenken en uitwerken van de patronen?
… mijn fantastische neef Gerben de achterkant voor mijn boek tekende?
… mijn nicht en nog 2 andere neven in mijn boek als model staan?
… toen mijn nicht en ik de eerste keer foto’s gingen trekken een extreem warme dag was? En dat wij daar stonden te zweten in onze jassen :-)
… Fien en Mies 2 natuurtalentjes zijn als modellen?
… iedereen kan breien en haken?
… mijn boek in de bib van Geel ligt en bijna altijd is uitgeleend?
… je bij elke gelegenheid een muts kunt dragen?
… ik voor een 2de druk heb gekozen?
… er nog maar een paar boeken van de 2de druk over zijn en dat dit je laatste kans is? Nee? Bij deze ;-)
… ik heel veel zin heb in een nieuw project?

(Ik en mijn neef Gerben)





Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)