Soorten mensen in winkels

Gisteren ben ik gaan winkelen, heel de wereld was daar, en ik. Veel volk dus ;-)
Het jammere aan winkelen is dat ik mij altijd erger aan de andere mensen in de winkel...
Daarom heb ik eens een lijstje gemaakt van soorten mensen die in een winkel wel altijd te vinden zijn.
  • De ego-shoppers: Dit zijn mensen die alleen maar denken: ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Iedereen wordt aan de kant geduwd door dit soort mensen. Maar zij mogen wel in het midden van het pad hun winkel zak  gaan uitladen...
  • De zingende-shopper: Deze shopper neuriet of zingt bijna de hele tijd. Samen met de muziek die de winkel draait of gewoon uit zich zelf. Ik geef toe, ik ben zo een persoon :-)
  • De gsm-verslaafde-shopper: Ja, je hoort het al deze personen zijn blijkbaar wel heel goed in multitasken, ze kunnen namelijk shoppen, smssen en bellen tegelijk ;-)
  • De ikkannietbeslissen-shopper: Deze persoon gaat nooit alleen winkelen en heeft altijd hulp nodig van vriend of vriendin.
  • De ikmoetvanmijnvrouw/vriendin/mamamee-shopper: Ja, ook hier hoor je het al. Mensen die veel liever thuis in de zetel hadden gezeten en die 'allergisch' zijn aan winkelen. Meestal zijn dit mannen/jongens.

Zo dat waren ze al weer. Welk soort shopper ben jij? 
Geniet nog van het mooie weer!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Mijn breiproject #18: een super makkelijk vest en een toffe muts! (verwijzing naar gratis patroon)